czwartek, 25 lipca 2013

co to (tu) będzie?

Na samym początku chciałabym Was wszystkich powitać bardzo serdecznie na mojej stronie!
Skoro już tu jesteś - przeczytaj do końca, może uda mi się wzbudzić w Tobie zainteresowanie i zostaniesz stałym czytelnikiem mojego bloga ;)


Na początek może kilka słów o mnie:

Mam 21 lat, pochodzę z Krakowa i cały czas tu mieszkam.
Jestem zwykłą, niczym się nie wyróżniającą dziewczyną, która codziennie musi dzielić swój czas pomiędzy studiami socjologicznymi a pracą w banku.
Hmm, napisałam niczym się nie wyróżniającą? Podobno mam specyficzną urodę - japonki, chinki, nieważne - w każdym razie, egzotyczną. (Przynajmniej tak mi mówią. Sama tego nie widzę, ale chyba coś w tym jest skoro za każdym razem gdy poznaję jakąś osobę pyta się mnie czy nie mam jakichś wschodnich korzeni. No cóż, chciałabym, ale nie - jestem Polką i jestem z tego dumna!)

Jestem choleryczką i nie potrafię usiedzieć w jednym miejscu minuty, chyba, że przed komputerem lub obecnie telefonem, z którego można w dzisiejszych czasach robić wszystko.
Moim nałogiem są kosmetyki, torebki, buty no i .. jedzenie. O tak! Uwielbiam czekoladę i nie wstyd mi się do tego przyznać :)  

Moja przygoda z testowaniem zaczęła się od koleżanki, która pracuje w branży badań publicznych i często zgłaszała mnie do różnych projektów. Spodobało mi się i zaczęłam szukać stron, na których samodzielnie mogę uzupełnić ankietę i dostać produkty do testowania w domu.
Obecnie jestem zarejestrowana na dużej ilości portalach z ankietami i bardzo często wypełniam przeróżne ankiety. Jako przyszła pani socjolog sama będę badania przeprowadzać, więc teraz sprawdzam jak to jest od drugiej strony ;)

Na tym blogu będę dzielić się z Wami moim doświadczeniem w testowaniu produktów a także recenzjami tych produktów bo jak testować i o tym nie mówić :)
Mam nadzieję, że znajdzie się kilka osób, które przyjdą tu raz i zostaną na stałe.

Pozdrawiam,
Ewelina ;)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz